1. Příprava reklamního spotu
I když teprve zvažujete výrobu reklamního spotu, dejte nám vědět co nejdříve. Rádi zpracujeme i vaši nezávaznou poptávku. Dostatek času pomůže kvalitě výsledku často víc než větší rozpočet. Stačí, když si připravíte informace o produktu, cílové skupině zákazníků, vaší společnosti a o konkurenci. Otázky, které vám i nám pomohou reklamu připravit a zacílit, vám rádi zašleme. Celkově na tuto přípravnou fázi počítejte cca 1 týden.

2. Scénář reklamního spotu
Po nastudování problematiky a ujasnění zadání připraví naši scénáristé a režiséři varianty návrhu scénáře. Vybranou variantu zpracujeme do konečného scénáře, upřesníme rozpočet a dohodneme harmonogram natáčení. Po schválení scénáře začneme realizovat grafiku souběžně s natáčením.
Vytvoření kvalitního scénáře trvá obvykle 1 - 3 týdny, podle kvality dodaných informací a součinnosti klienta.

3. Natáčení reklamního spotu
Je většinou záležitostí jednoho až dvou dnů. Výjimkou ovšem není ani reklamní spot, který nevyžaduje žádné natáčení, protože se vytvoří na grafickém a 3D pracovišti.

4. Sestřih reklamního spotu
Sestřih obvykle následuje za jeden až čtyři dny po natáčení. Do týdne pak lze naplánovat první projekci, respektive umístit první sestřih na internet.

5. Grafické a trikové práce na reklamním spotu
Po schválení hrubé verze tzv. Off-line střihu se dotvoří veškeré triky a grafické prvky v konečné kvalitě. Tato fáze trvá obvykle 3 - 10 dní.

6. Finální verze reklamního spotu
Výroba finální podoby spotu a vysílacího masteru pro TV trvá zhruba 3 - 7 dnů. Dokončení reklamního spotu do kin zabere zhruba 10 dní.

7. Výroba jazykových verzí reklamního spotu
Včasná příprava textů ( jak pro obraz, tak pro voice over - dabing ) v požadovaných mutacích může výrazně zkrátit celý proces výroby spotu. Překlad textů a dabing (voice over) trvá přibližně jeden týden.

8. Umístění a distribuce TV reklamy
Ještě nadávno směřovala značná část rozpočtu na reklamní spoty do nákupu vysílacího času v televizních společnostech. Dnes tyto ceny klesají a cest, jak upoutat pozornost zákazníků, je daleko více. Kromě regionálních a kabelových televizí dnes funguje rozsáhlá síť obrazovek po celé ČR (mj. ve větších obchodech, nákupních centrech, multikinech, městských úřadech, náměstích apod). Internet se stal uznávaným médiem a poskytuje rozsáhlé možnosti cílené komunikace, včetně využití reklamních spotů.

9. Cena výroby reklamního spotu
Díky současným technologiím je vytvoření reklamního spotu podstatně jednodušší. Jen letos jsme byli schopni cenu za reklamní spot pro televizní vysílání snížit o 15% a ceny spotů pro internet jsme zlevnili o plných 20%. Pokud máte zájem o rozpočet na váš připravovaný spot, neváhejte a
napište nám.



Ukázky TV spotů

VÝROBA REKLAMNÍCH SPOTŮ PRO TELEVIZI, KINO, INTERNET A DALŠÍ MÉDIA
Fairfilm spojuje špičkové profesionály filmařských, grafických a dalších profesí.
Tvůrci pracujícími pod značkou Fairfilm byla vytvořena řada projektů, úspěšných na mezinárodní úrovni.



Dosud jsme realizovali zakázky pro:
Mercedes Benz Engeneering, Olympus Europe, Efacec a.s.,
MTV England, BBC, ČT 1 a 2, Prima, ARD, CNN, Eurotel, RadioMobil, AB Barrandov - Biografia, BMG Ariola ČR s.r.o., Hyundai, ŽB Trust, Unilever, Pražské pivovary a.s., LL International - Los Angeles, OnlyChild Production Portland - USA, S L Medienproduktion GmbH, Coherent, Regie Radio Music, Evropská cestovní pojišťovna, FCB Publicis, Oriflame, Stillking Production, Wunderman Cato Johnson, Proinvention, Multimedia Atelier s.r.o.,
STE s.r.o, Bates Czech s.r.o. British Embassy in Prague , IOM, Národní divadlo,
T-Systems, Vláda ČR, iDnes a další.

Právě teď je ideální doba, kdy je daleko levnější televizní reklamu vyrobit, zacílit a hlavně prezentovat. TV spot se dá distribuovat na mnoha kanálech digitálních a kabelových televizí, na internetu, velkoplošných obrazovkách obchodních center, atd.) Podle našich zkušeností může dobrý nápad prodávat lépe než okázalý a drahý spot.
Vyroba televizni reklamy